Majonez Stołowy Roleski 280g przebojem FMCG 2018!

29 maja 2018

W tegorocznej 11. edycji konkursu Przebój FMCG 2018 (nagroda za najlepszy produkt roku 2018) Majonez Stołowy Roleski 280g otrzymał największą liczbę głosów detalistów i tym samym zajął I miejsce w kategorii „Majonezy”.

 

Przebój FMCG to coroczny konkurs organizowany przez „Życie Handlowe”, wiodący miesięcznik handlu detalicznego, który wzbudza coraz większe zainteresowanie wśród producentów i konsumentów. W tym roku producenci, dystrybutorzy i importerzy przedstawili do oceny jury rekordową liczbę 600 wyrobów sprzedawanych w sklepach spożywczych. Ta ilość świadczy też o innowacyjności rynku, ponieważ w konkursie nie mogą brać udziału produkty już kiedyś pretendujące do tytułu Przebój FMCG.

W pierwszym etapie konkursu produkty oceniali jurorzy: Joanna Bytner – dyrektor marketingu Grupy Mar-Ol, Robert Krzak – wiceprezes sieci Piotr i Paweł, GH PL Plus oraz Forum Polskiego Handlu, Michał Sadecki – prezes Polskiej Grupy Supermarketów, Krzysztof Tokarz – prezes Grupy Kapitałowej Specjał, Jan Wilk – prezes spółki Detal Polski, Beata Farmus – prezes Media Direct Sp. z o.o., wydawca Magazynu „Życie Handlowe”, Grzegorz Krężołek – Właściciel Hurtowni Spożywczej “Czempion” w Gorlicach i Hurtowni Spożywczej “Smak” w Nowym Targu, Maciej Ćwikliński – prezes Dyrekcji Handlowej Intermarché, Andrzej Ganter – Dyrektor Generalny, Członek Zarządu Polska Federacja Producentów Żywności Związek Pracodawców, Waldemar Nowakowski – prezes Polskiej Izby Handlu, Krzysztof Pakuła – prezes Zarządu Grupy Chorten, Maciej Igliński – dyrektor Sieci Sklep Polski.

 

W drugim etapie spośród artykułów wyróżnionych przez jurorów detaliści w głosowaniu internetowym wskazali wyroby posiadające – ich zdaniem – największy potencjał sprzedażowy.

MENU