Firma Roleski – 100% polskości

12 kwietnia 2018
Roleski to w 100% polska firma, która już od ponad 45 lat udowadnia, że w rodzinie i mądrym zarządzaniu tkwi ogromna siła. To rodzinne przedsiębiorstwo nie tylko wychodzi naprzeciw potrzebom konsumentów i dba o pracowników, ale również wykazuje dużą odpowiedzialność za otoczenie, inspiruje, przeciera szlaki i z licznymi sukcesami realizuje założone cele.

 

W dzisiejszych czasach konsumenci, podejmując decyzję zakupową, analizują poziom cen, biorą pod uwagę znajomość marki, czy też dostępność jej produktów. Rosnąca wciąż konkurencja ofertowa na półkach sklepowych sprawia, że czynników, które wpływają na ostateczny wybór, jest coraz więcej. Badania wykazują wzrost patriotyzmu gospodarczego i potwierdzają, że zdecydowana większość Polaków nie tylko sięga po polskie produkty, ale wręcz ich poszukuje.

 

Patrząc na wydarzenia ostatnich lat można z pełnym przekonaniem powiedzieć, że dumnie niegdyś brzmiące określenie German quality i pierwotnie pejoratywne polnische Wirtschaft zmieniły strony i znalazły się na biegunach przeciwnych do tych, które zajmowały w XX wieku. Co więcej, w naszym społeczeństwie zanika mit prywaciarza wyzyskującego pracowników, natomiast przedsiębiorca rodzinny, przedsiębiorca lokalny cieszy się wysokim zaufaniem społecznym. Dla Polaków fakt, że dany produkt pochodzi z firmy rodzinnej jest czynnikiem mającym wręcz dodatkowe znaczenie przy udzielaniu rekomendacji rodzinie i znajomym i przy podejmowaniu własnych decyzji zakupowych.

 

 

Podstawowe wartości wyznawane przez firmę Roleski to: polskość, rodzinność, jakość i odpowiedzialność. Zawsze podkreślamy fakt, że jesteśmy całkowicie polską firmą. To właśnie te cechy są gwarantem najwyższej jakości oraz szczególnego ukierunkowania firmy Roleski na naszych rodzimych, polskich konsumentów.

 

 

Rodzinność i polskość to niewątpliwe zalety, które w połączeniu z wysoką jakością, nad którą nieustannie pracujemy
i czuwamy, pozwalają nam z czystym sumieniem mówić o naszych produktach, że są wyśmienite, czego wyrazem są opinie samych konsumentów. Jako rodzinna firma mamy również bezsprzeczną przewagę nad przedsiębiorstwami funkcjonującymi w ramach innych form organizacji, które nie mogą tak szybko reagować na zmiany i tym samym wystarczająco sprawnie odpowiadać na potrzeby rynku oraz konsumentów. Uważamy wręcz, że to właśnie firmy rodzinne są przyszłością jakości ze względu na ich elastyczność oraz prokonsumenckie nastawienie.

 

Zależy nam na rozwoju polskiego rynku i potencjału przedsiębiorców, a także propagowaniu polskich firm, które coraz bardziej rosną w siłę. Wspieramy ideę przedsiębiorczości rodzinnej i patriotyzmu gospodarczego i mamy nadzieję, że wspólnie z rosnącym oddaniem konsumentów zjawisko to stanie się coraz bardziej popularne.

MENU